2015. január 21., szerda

Dear Friends

Haller Tubicáim!
Fellehet tenni a kérdést, hogy hol lehetnek a részek? Nos, piszkozatok, nem volt szívem törölni őket. Nem ez nem azt jelenti, hogy vége ennek a blognak, mert eszemben sincs, de ez a történet nem állt hozzám közel, nem tudok vele mit tenni. A fejemben van egy vázlat, egy elképzelés, amit mindenféleképpen szeretnék véghez vinni, így nemsokára találkozunk a prológussal :)
Akik esetleg olvasók és izgatottak vagy csalódottak maradjatok még egy kicsit nézzétek mi sül ki belőle. Persze a karakterek maradnak, néhány jellemvonás kivételével. Yeah, valahogy Deanmon nem kézzelfogható alig láttunk vele néhány részt, így annyi változtatás lesz benne,hogy Dean ember. De többet nem árulok el, ma még fent lesz a prológus.
Stay come, bitches!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én teljesen megértelek. Részben azért is vannak a blogok, hogy kísérletezzünk rajtuk. Nekem az egész első könyvem kuka, mert olyannyira nem üti azt a szintet, amit szerettem volna, hogy inkább nem is próbálkoztam az átírásával, mert tudtam, hogy felesleges lenne, s inkább új, jobb történetekbe kezdtem bele. De nem bánom, mivel sokat tanultam kezdőként a saját hibáimból.
    Sok sikert neked!
    Én visszajárok ezután is olvasni ide. :)
    Mese

    VálaszTörlés